събота, 13 февруари 2016 г.

Популярни поредици, които искам да прочета до края на 2016-та!

Набих си идеята в главата, че до края на тази година ще трябва да прочета тези 5 поредици (+бонус), които съм включила. И с тях трябва да попълня моя Goodreads Challenge.

1. "Хари Потър" - Дж. К. Роулинг

Снимка: Източник
Предполагам, че трябва да предупредя да не ме линчувате заради това! Прочетох първата книга още в училище. От тогава мина много време, а на мен така и не ми се отвори втора възможност за тези книги (поради милион причини). Ето защо и съм гледала само първия филм - не искам да си развалям удоволствието от останалите книги. Но строго смятам да спазя плана да препрочета първата и да прочета последните шест.

2. "Реликвите на смъртните" - Касандра Клеър

Снимка: Източник
Това е най-лесната задача за в момента. Както споменах в моя January Wrap Up & February TBR, вече прочетох първата книга "Град от кости" (както и спин-оф поредицата "Адски устройства"), в процес на четене съм на "Град от пепел", а от рафта ме гледат "Град от стъкло" и "Град на паднали ангели". Последните две са в моя TO-BUY лист. 
Подготвям се за "Lady Midnight". :)

3. "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Рик Риърдън

Снимка: Източник
Сега като гледам, че не съм прочела три от най-известните поредици в момента, чак ме хваща яд на себе си. Тази поредица съм я наредила в TO-BUY списъка, веднага след "Реликвите на смъртните". Гледах първите два филма, харесаха ми, но определено искам да прочета книгите и да видя как свършва историята.

4. "Игрите на глада" - Сюзън Колинс

Снимка: Източник
Честно казано нямах голям интерес към тази трилогия. Получих я като подарък преди година, но така и не съм я започвала. Естествено гледах филмите, но не съм впечатлена от тях. За това планирам тази година най-после да прочета книгите и да видя какво чувство ще оставят те у мен.

5. "Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас

Снимка: Източник
Чух много добри отзиви за тази поредица. Нямам причина, поради която не съм я започнала още. Но ще поправя грешката си.

***
Още две популярни поредици са в списъка ми за тази година.

"Героите на Олимп" - Рик Риърдън

Снимка: Източник

"Алена кралица" - Виктория Айвярд

Снимка: Източник
***
Грешките трябва да бъдат поправени. За щастие имам още 10 месеца и половина. :)

7 коментара:

  1. Всичките изброени поредици заслужават да им се даде шанс,за мен се превърнаха и в любими.

    ОтговорИзтриване
  2. Избрала си страхотни поредици, гарантирам колко са хубави! А за Пърси, няма нищо общо с филмите, книгите са много по-добри. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ох все хубави поредици си си набелязала :) И добавям поредиците на Сара Дж.Мас и Р.Риърдън и към моя списък за четене :)

    ОтговорИзтриване
  4. Да, да! Нямам търпение да се докосна до световете на всяка една от тях. :)

    ОтговорИзтриване
  5. И в моя списък за четене в близкото бъдеще фигурират Хари Потър и Пърси. Стъкленият трон е страхотна поредица.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз не съм чела Хари. Не си единствена ;Д И в моят лист за четена са повечето книги от тук. А поредиците на Ловците на сенки са невероятни и чакам новата с нетърпение.

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

събота, 13 февруари 2016 г.

Популярни поредици, които искам да прочета до края на 2016-та!

Набих си идеята в главата, че до края на тази година ще трябва да прочета тези 5 поредици (+бонус), които съм включила. И с тях трябва да попълня моя Goodreads Challenge.

1. "Хари Потър" - Дж. К. Роулинг

Снимка: Източник
Предполагам, че трябва да предупредя да не ме линчувате заради това! Прочетох първата книга още в училище. От тогава мина много време, а на мен така и не ми се отвори втора възможност за тези книги (поради милион причини). Ето защо и съм гледала само първия филм - не искам да си развалям удоволствието от останалите книги. Но строго смятам да спазя плана да препрочета първата и да прочета последните шест.

2. "Реликвите на смъртните" - Касандра Клеър

Снимка: Източник
Това е най-лесната задача за в момента. Както споменах в моя January Wrap Up & February TBR, вече прочетох първата книга "Град от кости" (както и спин-оф поредицата "Адски устройства"), в процес на четене съм на "Град от пепел", а от рафта ме гледат "Град от стъкло" и "Град на паднали ангели". Последните две са в моя TO-BUY лист. 
Подготвям се за "Lady Midnight". :)

3. "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Рик Риърдън

Снимка: Източник
Сега като гледам, че не съм прочела три от най-известните поредици в момента, чак ме хваща яд на себе си. Тази поредица съм я наредила в TO-BUY списъка, веднага след "Реликвите на смъртните". Гледах първите два филма, харесаха ми, но определено искам да прочета книгите и да видя как свършва историята.

4. "Игрите на глада" - Сюзън Колинс

Снимка: Източник
Честно казано нямах голям интерес към тази трилогия. Получих я като подарък преди година, но така и не съм я започвала. Естествено гледах филмите, но не съм впечатлена от тях. За това планирам тази година най-после да прочета книгите и да видя какво чувство ще оставят те у мен.

5. "Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас

Снимка: Източник
Чух много добри отзиви за тази поредица. Нямам причина, поради която не съм я започнала още. Но ще поправя грешката си.

***
Още две популярни поредици са в списъка ми за тази година.

"Героите на Олимп" - Рик Риърдън

Снимка: Източник

"Алена кралица" - Виктория Айвярд

Снимка: Източник
***
Грешките трябва да бъдат поправени. За щастие имам още 10 месеца и половина. :)

7 коментара:

  1. Всичките изброени поредици заслужават да им се даде шанс,за мен се превърнаха и в любими.

    ОтговорИзтриване
  2. Избрала си страхотни поредици, гарантирам колко са хубави! А за Пърси, няма нищо общо с филмите, книгите са много по-добри. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ох все хубави поредици си си набелязала :) И добавям поредиците на Сара Дж.Мас и Р.Риърдън и към моя списък за четене :)

    ОтговорИзтриване
  4. Да, да! Нямам търпение да се докосна до световете на всяка една от тях. :)

    ОтговорИзтриване
  5. И в моя списък за четене в близкото бъдеще фигурират Хари Потър и Пърси. Стъкленият трон е страхотна поредица.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз не съм чела Хари. Не си единствена ;Д И в моят лист за четена са повечето книги от тук. А поредиците на Ловците на сенки са невероятни и чакам новата с нетърпение.

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване