вторник, 16 февруари 2016 г.

3 поредици, които не възнамерявам да довършвам!

Снимка: Източник
Загледах се в рафтовете и се замислих кои поредици са ми били интересни и ще ги довърша и кои нямам желание да довършвам. Спрях се на три.

1. "ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА" - Л. ДЖ. СМИТ

Снимка: Източник
Ще бъда напълно откровена за тази поредица и ще кажа, че напълно си развалих мнението за нея след шестата книга. Впрочем шестата я оставих по средата и дори не смятам да я прочета. Ако наистина желаете да четете тази поредица - прочетете първите четири и спрете до там. Следващите стават прекалено объркани, оплетени, без никакво интересно действие. Просто не стават за четене. Дори не знам как съм прочела петата, че и шестата до средата. Първите четири са наистина забавни и интересни, но само те. (Аз лично предпочитам сериала, радвам се, че не следва действието от книгите!)

2. "САГА ЗА ДОЛАНГЕНГЪР" - В. С. АНДРЮС

Снимка: Източник
От време на време обичам Adult романите на майка ми. Тази поредица ми се стори някак си интересна от корицата и резюмето. НО има едно огромно, гигантско НО. Тази поредица не е за всеки. Не искам да казвам, че е извратена... Добре де, казвам го. Обаче има някаква истина в нея и всъщност напълно разбирам случилото се в тези книги. Просто не мога да си побера в главата как е възможно такова... нещо. Първите две книги бяха горе-долу интересни, но просто в мислите ми се включва една червена лампичка, която ми казва "СПРИ! СПРИ!". Така че спрях. И изгледах филмите. Оказа се, че е още по-извратено на екран. Но все пак ми беше интересно... някак си. Ако желаете да разберете за какво говоря, изгледайте филмите. Има филмови адаптации по първите четири романа от поредицата.

3. "САВАНТИ" - ДЖОС СТЪРЛИНГ

Снимка: Източник

Прочетох първата книга "Скай" от поредицата. Не беше лоша, но не беше и прекрасна. Дадох й 3/5 звезди в Goodreads. Може би един ден ще прочета и останалите книги от поредицата, но засега имам други планове, така че "Саванти" остава на по-заден. 

5 коментара:

  1. Мислех да чета Цветята на тавана и все пак ще и дам шанс. А колкото до Савантите..бяха ми ужасно скучни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дай ѝ шанс. Първите две книги бяха наистина интересни... просто не всеки би възприел ситуацията в книгата.

      Изтриване
  2. За „Дневниците на вампира“ си напълно права, но на мен „Саванти“ много ми харесвал и бих ти препоръчала да и дадеш още един шанс.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вероятно скоро. Просто други заглавия ми се иска да прочета в момента. :)

      Изтриване
  3. Аз спрях Дневниците на четвърта книга и дори не я прочетох до края.От ''Саванти'' съм чела само първата, но не ми беше много интересна.

    ОтговорИзтриване

вторник, 16 февруари 2016 г.

3 поредици, които не възнамерявам да довършвам!

Снимка: Източник
Загледах се в рафтовете и се замислих кои поредици са ми били интересни и ще ги довърша и кои нямам желание да довършвам. Спрях се на три.

1. "ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА" - Л. ДЖ. СМИТ

Снимка: Източник
Ще бъда напълно откровена за тази поредица и ще кажа, че напълно си развалих мнението за нея след шестата книга. Впрочем шестата я оставих по средата и дори не смятам да я прочета. Ако наистина желаете да четете тази поредица - прочетете първите четири и спрете до там. Следващите стават прекалено объркани, оплетени, без никакво интересно действие. Просто не стават за четене. Дори не знам как съм прочела петата, че и шестата до средата. Първите четири са наистина забавни и интересни, но само те. (Аз лично предпочитам сериала, радвам се, че не следва действието от книгите!)

2. "САГА ЗА ДОЛАНГЕНГЪР" - В. С. АНДРЮС

Снимка: Източник
От време на време обичам Adult романите на майка ми. Тази поредица ми се стори някак си интересна от корицата и резюмето. НО има едно огромно, гигантско НО. Тази поредица не е за всеки. Не искам да казвам, че е извратена... Добре де, казвам го. Обаче има някаква истина в нея и всъщност напълно разбирам случилото се в тези книги. Просто не мога да си побера в главата как е възможно такова... нещо. Първите две книги бяха горе-долу интересни, но просто в мислите ми се включва една червена лампичка, която ми казва "СПРИ! СПРИ!". Така че спрях. И изгледах филмите. Оказа се, че е още по-извратено на екран. Но все пак ми беше интересно... някак си. Ако желаете да разберете за какво говоря, изгледайте филмите. Има филмови адаптации по първите четири романа от поредицата.

3. "САВАНТИ" - ДЖОС СТЪРЛИНГ

Снимка: Източник

Прочетох първата книга "Скай" от поредицата. Не беше лоша, но не беше и прекрасна. Дадох й 3/5 звезди в Goodreads. Може би един ден ще прочета и останалите книги от поредицата, но засега имам други планове, така че "Саванти" остава на по-заден. 

5 коментара:

  1. Мислех да чета Цветята на тавана и все пак ще и дам шанс. А колкото до Савантите..бяха ми ужасно скучни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дай ѝ шанс. Първите две книги бяха наистина интересни... просто не всеки би възприел ситуацията в книгата.

      Изтриване
  2. За „Дневниците на вампира“ си напълно права, но на мен „Саванти“ много ми харесвал и бих ти препоръчала да и дадеш още един шанс.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вероятно скоро. Просто други заглавия ми се иска да прочета в момента. :)

      Изтриване
  3. Аз спрях Дневниците на четвърта книга и дори не я прочетох до края.От ''Саванти'' съм чела само първата, но не ми беше много интересна.

    ОтговорИзтриване