четвъртък, 18 февруари 2016 г.

Ана, Лола, Айла - Романтичните истории на Стефъни Пъркинс!

Снимка: Източник

   Когато дойде онова време от годината - всичко е в зелено, червено и бяло, навсякъде светлини и коледна украса - ми става много романтично на душата и ми се приисква някоя романтична книга, която да ми повдигне настроението. Така се случи и в края на миналата година. Реших, че няма по-добър избор от този да избера трите романа на Стефъни Пъркинс, за да завърша годината (а дори и посрещнах новата).
   Прочетох ги за четири дни. Бяха изключително лесно, неангажиращо и забавно четиво. Във всяка от трите истории имаше интересни герои, любопитни ситуации и изключително сладки моменти.

1. "Целувка за Ана" / "Anna and the French Kiss"

Снимка: Източник
   Без никакво съмнение, тази книжка ми е най-любимата от трите. Харесва ми това, че действието не просто се развива в прекрасния Париж, Стефъни Пъркинс се е постарала Париж да е един от героите в тази книга. Описанието на града е толкова въздействащо, толкова красиво написано, че все едно си там. Усещаш Париж, дори повече от главните персонажи. 
   Ана Олифант е главната героиня. В книгата се разказва за новия ѝ живот в Париж, където тя ще учи, макар и това да не ѝ харесва особено. Ана е момиче с големи интереси и мечти. Тя е луда по филмите и по кината. Мечтата ѝ е да бъде филмов критик. Това нейно описание ме кара да оприличавам себе си на нея, като изключим частта с не харесването на Париж (все пак е най-романтичният град на света!). Друго, което ми направи впечатление в тази книга е бащата на Ана, който предполагам е Никълъс Спаркс от реалния живот. А аз определено си падам по неговите романи.
   Етиен Сен Клер е главния мъжки персонаж. Кой не би го харесал? Той е забавен, сладък, изключително чаровен и усмихнат. А и американец с британски акцент, който живее в Париж и говори френски! О, къде ли ще срещнеш друг такъв, освен в романа на Стефъни Пъркинс?

2. "Звезди за Лола" / "Lola and the Boy Next Door"

Снимка: Източник
   Бях изключително очарована от втория роман от трилогията. Отново авторката ни изрисува един красив пейзаж от емоции и романтика. Харесва ми героинята ѝ Лола, която внася цвят и разнообразие с нейните шантави дрехи и перуки. Харесва ми изключително симпатичния образ на един от най-романтичните момчета от книгите - Крикет Бел. Харесва ми факта, че той има близначка, на която държи, която подкрепя във всеки един момент. Хареса ми идеята за двамата хомосексуални родители, които отглеждат своята дъщеря по прекрасен начин, защитават я и я подкрепят. 
   Историята е наистина мила, разпускаща и неангажираща. Освен с двамата нови главни герои, читателите отново имат шанса да прочетат за Ана и Етиен, които са второстепенни герои в книгата.


3. "Рисунка за Айла" / "Isla and the Happily Ever After"

Снимка: Източник
   Доста читатели споделят, че тази книга не е толкова добра, колкото първите две от поредицата. Аз не смятам така! В "Целувка за Ана" главната героиня си имаше Тоф, нейният т.нар. "crush", а Етиен си имаше приятелка. В "Звезди за Лола" главната героиня беше обвързана с един много по-голям младеж от нея, а Крикет желаеше да бъде само с нея. Така и в двете книги ставаше въпрос за израстването на героите, за това по кой път да продължат. А тук в последната книга от трилогията вече се говори за израстването на Айла и нейния любим Джош като двойка, за трудностите, които им се налага да преминат, и за мечтите, които имат за бъдещето. Да, може би, книгата не е най-добрата от трите. Има си и кусури. Понеже разказването е от гледната точка на Айла, аз видях много малко от Джош, той е страхотен персонаж, а не можах да му се насладя изцяло, искаше ми се да знам какво чувства и какво мисли. За Айла мисля, че тя е най-скучната от трите момичета. Имам предвид - та тя е преследвачка, три години е влюбена в Джош, рисува татуировката му, знае факти за живота му, само дето не е започнала да събира кичури от косата му, за да си направи възглавница. Но шегата настрана. Книгата наистина си заслужава четенето, както и останалите две. А финалът беше изключително трогателен и мил!

***
Доволна съм, че имах шанса да се потопя в света на тези три изключително очарователни романа. Направете го и вие! Няма да съжалите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

четвъртък, 18 февруари 2016 г.

Ана, Лола, Айла - Романтичните истории на Стефъни Пъркинс!

Снимка: Източник

   Когато дойде онова време от годината - всичко е в зелено, червено и бяло, навсякъде светлини и коледна украса - ми става много романтично на душата и ми се приисква някоя романтична книга, която да ми повдигне настроението. Така се случи и в края на миналата година. Реших, че няма по-добър избор от този да избера трите романа на Стефъни Пъркинс, за да завърша годината (а дори и посрещнах новата).
   Прочетох ги за четири дни. Бяха изключително лесно, неангажиращо и забавно четиво. Във всяка от трите истории имаше интересни герои, любопитни ситуации и изключително сладки моменти.

1. "Целувка за Ана" / "Anna and the French Kiss"

Снимка: Източник
   Без никакво съмнение, тази книжка ми е най-любимата от трите. Харесва ми това, че действието не просто се развива в прекрасния Париж, Стефъни Пъркинс се е постарала Париж да е един от героите в тази книга. Описанието на града е толкова въздействащо, толкова красиво написано, че все едно си там. Усещаш Париж, дори повече от главните персонажи. 
   Ана Олифант е главната героиня. В книгата се разказва за новия ѝ живот в Париж, където тя ще учи, макар и това да не ѝ харесва особено. Ана е момиче с големи интереси и мечти. Тя е луда по филмите и по кината. Мечтата ѝ е да бъде филмов критик. Това нейно описание ме кара да оприличавам себе си на нея, като изключим частта с не харесването на Париж (все пак е най-романтичният град на света!). Друго, което ми направи впечатление в тази книга е бащата на Ана, който предполагам е Никълъс Спаркс от реалния живот. А аз определено си падам по неговите романи.
   Етиен Сен Клер е главния мъжки персонаж. Кой не би го харесал? Той е забавен, сладък, изключително чаровен и усмихнат. А и американец с британски акцент, който живее в Париж и говори френски! О, къде ли ще срещнеш друг такъв, освен в романа на Стефъни Пъркинс?

2. "Звезди за Лола" / "Lola and the Boy Next Door"

Снимка: Източник
   Бях изключително очарована от втория роман от трилогията. Отново авторката ни изрисува един красив пейзаж от емоции и романтика. Харесва ми героинята ѝ Лола, която внася цвят и разнообразие с нейните шантави дрехи и перуки. Харесва ми изключително симпатичния образ на един от най-романтичните момчета от книгите - Крикет Бел. Харесва ми факта, че той има близначка, на която държи, която подкрепя във всеки един момент. Хареса ми идеята за двамата хомосексуални родители, които отглеждат своята дъщеря по прекрасен начин, защитават я и я подкрепят. 
   Историята е наистина мила, разпускаща и неангажираща. Освен с двамата нови главни герои, читателите отново имат шанса да прочетат за Ана и Етиен, които са второстепенни герои в книгата.


3. "Рисунка за Айла" / "Isla and the Happily Ever After"

Снимка: Източник
   Доста читатели споделят, че тази книга не е толкова добра, колкото първите две от поредицата. Аз не смятам така! В "Целувка за Ана" главната героиня си имаше Тоф, нейният т.нар. "crush", а Етиен си имаше приятелка. В "Звезди за Лола" главната героиня беше обвързана с един много по-голям младеж от нея, а Крикет желаеше да бъде само с нея. Така и в двете книги ставаше въпрос за израстването на героите, за това по кой път да продължат. А тук в последната книга от трилогията вече се говори за израстването на Айла и нейния любим Джош като двойка, за трудностите, които им се налага да преминат, и за мечтите, които имат за бъдещето. Да, може би, книгата не е най-добрата от трите. Има си и кусури. Понеже разказването е от гледната точка на Айла, аз видях много малко от Джош, той е страхотен персонаж, а не можах да му се насладя изцяло, искаше ми се да знам какво чувства и какво мисли. За Айла мисля, че тя е най-скучната от трите момичета. Имам предвид - та тя е преследвачка, три години е влюбена в Джош, рисува татуировката му, знае факти за живота му, само дето не е започнала да събира кичури от косата му, за да си направи възглавница. Но шегата настрана. Книгата наистина си заслужава четенето, както и останалите две. А финалът беше изключително трогателен и мил!

***
Доволна съм, че имах шанса да се потопя в света на тези три изключително очарователни романа. Направете го и вие! Няма да съжалите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар