четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Book Cake Tag

Снимка: Източник
Току-що видях този таг в сайт на своя колежка-читателка тук. И реших да се позабавлявам и аз! Enjoy!

1. Брашно - Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала.
За този въпрос имам към 2-3 отговора, но предпочитам да си избера само един и той ще е "Къде си, Аляска?" на Джон Грийн. В началото ми беше малко странна, дори я оставих по едно време и след около 3 седмици я започнах отначало. С второто четене ме грабна бързо и я прочетох на един дъх.
2. Маргарин - Книга, чието резюме е много завладяващо.
"Другоземец" на Даяна Габалдон. Много ми хареса резюмето, наскоро го прочетох в сайта на Хеликон. За жалост още не съм имала възможността да прочета книгата, но определено е в TBR списъка ми и скоро ще бъде в библиотеката ми.
3. Яйце - книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра.
Предполагам, че трябва да кажа "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Започнах тази книга, спрях до 74-та страница, защото ми беше скучна. Но в момента й давам втори шанс, почти съм я прочела и си е наистина приятна книжка.
4. Захар - Сладникава книга.
"Целувка за Ана" на Стефани Пъркинс. Какво по-сладникаво от романтична история в сърцето на Франция - Париж?
5. Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.
Всъщност не е само една книга, а е трилогия. Без съмнение "Адски устройства" на Касандра Клеър. В тези три книги има всичко, за което искам да чета - забавни разговори, завладяващи моменти, страхотен екшън, любов... и Уил Херондейл.
6. Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда.
Всъщност има доста книги, било то в поредици или не, които биха могли да ме накарат да се чувствам добре. Така че предпочитам тук да си замълча, че да не обидя някоя книжка. Ха-ха.
7. Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година, до този момент.
Понеже все още не съм си закупила новоизлезлите заглавия от последния месец, ще кажа една от книгите, които прочетох тази година. И това ще е "Принцеса с часовников механизъм" на Касандра Клеър. Нямам думи да опиша всички чувства, които изпитах, след прочита й. #BestFeelingsEver

Няма коментари:

Публикуване на коментар

четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Book Cake Tag

Снимка: Източник
Току-що видях този таг в сайт на своя колежка-читателка тук. И реших да се позабавлявам и аз! Enjoy!

1. Брашно - Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала.
За този въпрос имам към 2-3 отговора, но предпочитам да си избера само един и той ще е "Къде си, Аляска?" на Джон Грийн. В началото ми беше малко странна, дори я оставих по едно време и след около 3 седмици я започнах отначало. С второто четене ме грабна бързо и я прочетох на един дъх.
2. Маргарин - Книга, чието резюме е много завладяващо.
"Другоземец" на Даяна Габалдон. Много ми хареса резюмето, наскоро го прочетох в сайта на Хеликон. За жалост още не съм имала възможността да прочета книгата, но определено е в TBR списъка ми и скоро ще бъде в библиотеката ми.
3. Яйце - книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра.
Предполагам, че трябва да кажа "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Започнах тази книга, спрях до 74-та страница, защото ми беше скучна. Но в момента й давам втори шанс, почти съм я прочела и си е наистина приятна книжка.
4. Захар - Сладникава книга.
"Целувка за Ана" на Стефани Пъркинс. Какво по-сладникаво от романтична история в сърцето на Франция - Париж?
5. Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.
Всъщност не е само една книга, а е трилогия. Без съмнение "Адски устройства" на Касандра Клеър. В тези три книги има всичко, за което искам да чета - забавни разговори, завладяващи моменти, страхотен екшън, любов... и Уил Херондейл.
6. Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда.
Всъщност има доста книги, било то в поредици или не, които биха могли да ме накарат да се чувствам добре. Така че предпочитам тук да си замълча, че да не обидя някоя книжка. Ха-ха.
7. Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година, до този момент.
Понеже все още не съм си закупила новоизлезлите заглавия от последния месец, ще кажа една от книгите, които прочетох тази година. И това ще е "Принцеса с часовников механизъм" на Касандра Клеър. Нямам думи да опиша всички чувства, които изпитах, след прочита й. #BestFeelingsEver

Няма коментари:

Публикуване на коментар