петък, 12 февруари 2016 г.

"Dream Cast" - "Фенка", Рейнбоу Роуъл


Какво е любимото ми занимание след четенето ли? Филмите, сериалите. Поради тази причина винаги тайничко съм си се представяла като кастинг директор. Това е може би най-шантавата ми мечта. Поради тази причина ще създам нова секция в блога ми, в която ще показвам актьори, които биха изиграли перфектно герои от книгите. Надявам се изборът ми да ви допадне. Ще се радвам да споделяте и мненията си по въпроса! 


Тъй като ми остават броени странички до завършването на тази изключително сладка история, реших, че първата ми изява, в тази серия от публикации, ще бъде върху "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Така че се разрових и открих перфектните актьори за тези роли. :)



 1. Кат/Рен 
Виждали сме Ема Уотсън в роля, познаваме я, знаем, че е добра актриса. Мисля, че тя е способна да влезе в две роли без проблем. Да изиграе скромната, срамежлива Кат и нейната пълна противоположност сестра й - Рен, която е по-отворена за живота, купоните и момчетата. А и да си кажем направо - коя би била по-подходяща да влезе в ролята на Кат от актрисата, изиграла Хърмаяни Грейнджър?








2. Ливай
Само погледнете този мил вид, който излъчват очите на актьора Хънтър Париш. Той идеално приляга на тази роля в моите очи. Ливай е изключително усмихнат герой, а Хънтър има много симпатична усмивка - click.









3. Рийгън
Джейн Леви. Нейното излъчване доста ми напомня за Рийгън. Да, може би, няма голяма прилика с Адел (на която е оприличена Рийгън), но все пак аз мисля, че  тази червена коса и този "sassy" поглед са достатъчни, за да бъде превъплъщението в саркастичната Рийгън успешно!






Мери Стийнбърген идеално приляга на една професорка от средна възраст (проф. Пайпър).
Стийв Карел някак си има черти, подобни на тези на Ема Уотсън, така че не би било проблем да бъдат баща и дъщеря(и).


И още двама, които бих добавила като за финал на списъка - Сара Хайланд като съквартирантката на Рен - Кортни и Никълъс Холт като библиотекаря Ник, с когото Кат пише истории.

***
Силно се надявам, че ще ви хареса тази моя малка страст. За напред със сигурност ще правя още такива статийки. Обичам да си представям героите като някой определен актьор, докато чета. Така по-лесно си създавам образите. 

(Холивуд, идвам!)

2 коментара:

  1. Поста ти много ми хареса, измислила си го страхотно! И аз постоянно си набелязвам някои актьори за ролята на любимите ни герои. С нетърпение чакам още подобни постове. :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесал! Скоро ще има и други. :3

      Изтриване

петък, 12 февруари 2016 г.

"Dream Cast" - "Фенка", Рейнбоу Роуъл


Какво е любимото ми занимание след четенето ли? Филмите, сериалите. Поради тази причина винаги тайничко съм си се представяла като кастинг директор. Това е може би най-шантавата ми мечта. Поради тази причина ще създам нова секция в блога ми, в която ще показвам актьори, които биха изиграли перфектно герои от книгите. Надявам се изборът ми да ви допадне. Ще се радвам да споделяте и мненията си по въпроса! 


Тъй като ми остават броени странички до завършването на тази изключително сладка история, реших, че първата ми изява, в тази серия от публикации, ще бъде върху "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Така че се разрових и открих перфектните актьори за тези роли. :)



 1. Кат/Рен 
Виждали сме Ема Уотсън в роля, познаваме я, знаем, че е добра актриса. Мисля, че тя е способна да влезе в две роли без проблем. Да изиграе скромната, срамежлива Кат и нейната пълна противоположност сестра й - Рен, която е по-отворена за живота, купоните и момчетата. А и да си кажем направо - коя би била по-подходяща да влезе в ролята на Кат от актрисата, изиграла Хърмаяни Грейнджър?








2. Ливай
Само погледнете този мил вид, който излъчват очите на актьора Хънтър Париш. Той идеално приляга на тази роля в моите очи. Ливай е изключително усмихнат герой, а Хънтър има много симпатична усмивка - click.









3. Рийгън
Джейн Леви. Нейното излъчване доста ми напомня за Рийгън. Да, може би, няма голяма прилика с Адел (на която е оприличена Рийгън), но все пак аз мисля, че  тази червена коса и този "sassy" поглед са достатъчни, за да бъде превъплъщението в саркастичната Рийгън успешно!






Мери Стийнбърген идеално приляга на една професорка от средна възраст (проф. Пайпър).
Стийв Карел някак си има черти, подобни на тези на Ема Уотсън, така че не би било проблем да бъдат баща и дъщеря(и).


И още двама, които бих добавила като за финал на списъка - Сара Хайланд като съквартирантката на Рен - Кортни и Никълъс Холт като библиотекаря Ник, с когото Кат пише истории.

***
Силно се надявам, че ще ви хареса тази моя малка страст. За напред със сигурност ще правя още такива статийки. Обичам да си представям героите като някой определен актьор, докато чета. Така по-лесно си създавам образите. 

(Холивуд, идвам!)

2 коментара:

  1. Поста ти много ми хареса, измислила си го страхотно! И аз постоянно си набелязвам някои актьори за ролята на любимите ни герои. С нетърпение чакам още подобни постове. :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесал! Скоро ще има и други. :3

      Изтриване