сряда, 10 февруари 2016 г.

January Wrap Up & February TBR

Здравейте! Нова година - нови решения! Новогодишното ми решение беше да чета повече книги, а четенето на книги ме води до нуждата от споделяне на прочетеното. Та за това реших да си направя блог и като за начало на този блог ще започна с равносметка на прочетените от мен книги през месец януари!

Снимка: Източник

Според моя Goodreads Challenge трябва да прочета 50 книги тази година. Интересното е, че започвам доста добре. През януари съм прочела точно 8 книги, което си е постижение, предвид факта, че междувременно тече и зимната сесия. 
1. "Рисунка за Айла" - Стефани Пъркинс - 4,5/5*
Книжката не беше точно това, което очаквах. Но въпреки това й се насладих и я прочетох за 2 дни. Имаше си своите добри и лоши качества. В Goodreads имам по-обширно ревю на книгата - тук
2. "Синдер" - Мариса Мейър - 4,5/5*
Изключително много ми допадна тази книга. Хареса ми идеята за преразказване на класическите, обичани от всички, приказки, но в съвременен вариант. Хареса ми това, че действието се развива в Пекин, а не в типичните Англия, Америка и т.н. Беше забавно да чета за Пепеляшка, която е киборг, за андроиди и за хора, живеещи на Луната.
3. "Скарлет" - Мариса Мейър - 4,5/5*
Книга втора от "Лунните хроники" беше също толкова приятна за четене, колкото и книга първа. В този случай приказката, която се преразказва, е за Червената шапчица. Много се зарадвах на новите герои, включени в тази история. Най-вече на Капитан Карсуел Торн.
4. "Крес" - Мариса Мейър 5/5*
Най-добрата от трите в поредицата! Великолепна! Изключително интересна! Остави ме без дъх на моменти, заради всичко, което се случваше. Толкова екшън, толкова разкрития, толкова забавни и умопомрачаващи моменти. Завладя ме и ми отне съвсем кратко време, за да я прочета.
5. "Гордост и предразсъдъци" - Джейн Остин - 4,5/5*
Обичам тази история! Реших да я препрочета, понеже ме вълнува, а и понеже възнамерявах да гледам "Гордост и предразсъдъци и зомбита", та реших да си припомня класиката преди да бъдат добавени зомбитата.
6. "Ангел с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
Бях малко скептична по въпроса за ловците на сенки преди да започна да чета трилогията. Не бях имала достъп до техния свят преди това и се чудех дали ще ми хареса. Бяха ми казали, че тази поредица е доста по-добра от "Реликвите на смъртните", та за това реших да започна от "Адски устройства". Възхитена съм! Този свят, този век, в който се случва всичко. Обичам ги! Обичам героите! Толкова силни, толкова смели, толкова борбени. Историята ме завладя от първите написани думи, от първите реплики на героите. Клеър е страхотен писател!
7. "Принц с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
Втората книга беше още по-добра от първата. Имаше моменти, които те оставят без дъх, буквално треперех над книгата!
8. "Принцеса с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
10* да можех да й дам - щях! Това беше най-великолепната книга, която съм чела някога. Никога не съм плакала на книга толкова много, колкото плаках на тази. Беше разбиващо, а в същото време и прекрасно, чувство. Хиляди благодарности на Каси Клеър за тази трилогия!

***
Този февруари имам доста по-малко време за четене, поради натоварена програма. Все пак е сесия! Но след още два изпита съм напълно свободна да чета на воля! Вече прочетох една книга през този месец - "Град от кости" на Касандра Клеър. В момента чета "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Запланувала съм да прочета и втората от "Реликвите на смъртните" - "Град от пепел". През февруари възнамерявам също да препрочета книга трета от поредицата "Дивергенти" - "Предани", за да си я припомня преди излизането на филма. В списъка за този месец също е и "Фор", която ме чака на рафта.





8 коментара:

  1. Добре дошла! С удоволствие ще следя бъдещите ти постове! :3

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошла и от мен! Желая ти успех с това прекрасно начинание:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Ще ми бъде изключително приятно. :)

      Изтриване
  3. Прочела си много хубави книги през Януари :) Успех :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина ми доставиха удоволствие. Благодаря! :)

      Изтриване
  4. Добре дошла, ще следя постовете ти с интерес, интересни книги си прочела.

    ОтговорИзтриване

сряда, 10 февруари 2016 г.

January Wrap Up & February TBR

Здравейте! Нова година - нови решения! Новогодишното ми решение беше да чета повече книги, а четенето на книги ме води до нуждата от споделяне на прочетеното. Та за това реших да си направя блог и като за начало на този блог ще започна с равносметка на прочетените от мен книги през месец януари!

Снимка: Източник

Според моя Goodreads Challenge трябва да прочета 50 книги тази година. Интересното е, че започвам доста добре. През януари съм прочела точно 8 книги, което си е постижение, предвид факта, че междувременно тече и зимната сесия. 
1. "Рисунка за Айла" - Стефани Пъркинс - 4,5/5*
Книжката не беше точно това, което очаквах. Но въпреки това й се насладих и я прочетох за 2 дни. Имаше си своите добри и лоши качества. В Goodreads имам по-обширно ревю на книгата - тук
2. "Синдер" - Мариса Мейър - 4,5/5*
Изключително много ми допадна тази книга. Хареса ми идеята за преразказване на класическите, обичани от всички, приказки, но в съвременен вариант. Хареса ми това, че действието се развива в Пекин, а не в типичните Англия, Америка и т.н. Беше забавно да чета за Пепеляшка, която е киборг, за андроиди и за хора, живеещи на Луната.
3. "Скарлет" - Мариса Мейър - 4,5/5*
Книга втора от "Лунните хроники" беше също толкова приятна за четене, колкото и книга първа. В този случай приказката, която се преразказва, е за Червената шапчица. Много се зарадвах на новите герои, включени в тази история. Най-вече на Капитан Карсуел Торн.
4. "Крес" - Мариса Мейър 5/5*
Най-добрата от трите в поредицата! Великолепна! Изключително интересна! Остави ме без дъх на моменти, заради всичко, което се случваше. Толкова екшън, толкова разкрития, толкова забавни и умопомрачаващи моменти. Завладя ме и ми отне съвсем кратко време, за да я прочета.
5. "Гордост и предразсъдъци" - Джейн Остин - 4,5/5*
Обичам тази история! Реших да я препрочета, понеже ме вълнува, а и понеже възнамерявах да гледам "Гордост и предразсъдъци и зомбита", та реших да си припомня класиката преди да бъдат добавени зомбитата.
6. "Ангел с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
Бях малко скептична по въпроса за ловците на сенки преди да започна да чета трилогията. Не бях имала достъп до техния свят преди това и се чудех дали ще ми хареса. Бяха ми казали, че тази поредица е доста по-добра от "Реликвите на смъртните", та за това реших да започна от "Адски устройства". Възхитена съм! Този свят, този век, в който се случва всичко. Обичам ги! Обичам героите! Толкова силни, толкова смели, толкова борбени. Историята ме завладя от първите написани думи, от първите реплики на героите. Клеър е страхотен писател!
7. "Принц с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
Втората книга беше още по-добра от първата. Имаше моменти, които те оставят без дъх, буквално треперех над книгата!
8. "Принцеса с часовников механизъм" - Касандра Клеър - 5/5*
10* да можех да й дам - щях! Това беше най-великолепната книга, която съм чела някога. Никога не съм плакала на книга толкова много, колкото плаках на тази. Беше разбиващо, а в същото време и прекрасно, чувство. Хиляди благодарности на Каси Клеър за тази трилогия!

***
Този февруари имам доста по-малко време за четене, поради натоварена програма. Все пак е сесия! Но след още два изпита съм напълно свободна да чета на воля! Вече прочетох една книга през този месец - "Град от кости" на Касандра Клеър. В момента чета "Фенка" на Рейнбоу Роуъл. Запланувала съм да прочета и втората от "Реликвите на смъртните" - "Град от пепел". През февруари възнамерявам също да препрочета книга трета от поредицата "Дивергенти" - "Предани", за да си я припомня преди излизането на филма. В списъка за този месец също е и "Фор", която ме чака на рафта.





8 коментара:

  1. Добре дошла! С удоволствие ще следя бъдещите ти постове! :3

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошла и от мен! Желая ти успех с това прекрасно начинание:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Ще ми бъде изключително приятно. :)

      Изтриване
  3. Прочела си много хубави книги през Януари :) Успех :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина ми доставиха удоволствие. Благодаря! :)

      Изтриване
  4. Добре дошла, ще следя постовете ти с интерес, интересни книги си прочела.

    ОтговорИзтриване