вторник, 16 февруари 2016 г.

Top 10 all time Favorite TV Series!

Малко по-различна публикация от книгите ще направя. Обожавам сериалите, гледала съм много и в момента следя много. Реших, че заслужават да ги сложа в публикация. Така че ви представям моя топ 10 на най-любимите ми сериали.

10. "ДВАМА МЪЖЕ И ПОЛОВИНА"


Винаги съм харесвала този сериал заради хумора, който има в него. Обожавам комедиите, а тази определено е една от тях. Чичо Чарли ми е любимец и ми е тъжно да го кажа, но след неговото напускане спрях да гледам сериала, защото не е същото без него.

9. "ОТМЪЩЕНИЕТО"


Обожавах този сериал. Пълен е с интриги, неочаквани обрати (наистина неочаквани!) и завладяващи моменти. Харесват ми двете главни героини - добрата и лошата... и въпреки това и двете се борят за мястото си. Тъжно ми е, че свърши само след 4 сезона, но беше удоволствие да се гледа и финалът беше достатъчно задоволителен.

8. "АЛФ"


Един от сериалите на моето детство. Обожавах да седна пред телевизора, да си пусна да гледам шантавото извънземно и да се смея на шегите и белите му. Беше незабравимо! 

7. "ДРЕВНИТЕ"


Вампири? Да, моля! Обожавам вампирите. Малко започват да развалят този сериал от този сезон, но все още се вълнувам от историята на Клаус, Илайджа и Ребека, както и братята им Фин и любимия ми Кол.

6. "КЛЮКАРКАТА"


Още един сериал, пълен с изненади и интриги. Не го следях по време на излъчването му, изгледах го малко по-късно, но шестте сезона ги "изядох" за седмица и половина. Беше ми много интересно да разбера как ще приключи. Малко тъп беше финала, но достатъчно задоволителен.

5. "СВЕТКАВИЦАТА"


Трябва да им призная на DC, че героите им са великолепни, а на CW, че са направили уникални сериали от тях. Бари Алън ми е един от любимците от героите на DC и с огромен интерес следя неговия сериал.

4. "ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ" 


Един от най-интересните и добре измислените сериали, правени някога. Въобще не искам да свършва, още 10 сезона да има ще ги гледам с интерес. Винаги съм обожавала героите от класическите приказки, а да ги видя оживели в този сериал, всеки със своята история, дошли в нашия свят, е изключително удоволствие за мен. 

3. "СТРЕЛАТА"


Обичам сериала, обичам героите. Още от първия епизод ме завладя, нямах търпение за всеки нов. Така и до днес.

2. "ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА"


Прекарах 6 години от живота си в следене на този сериал. Сега като се замисля колко много време е минало, чак не мога да повярвам. Все едно беше вчера като започнах да го гледам, бяха излезли само 15 епизода. Какви ли не емоции съм изживяла с него - щастие, тъга, веселие. Смяла съм и съм плакала. И ще продължавам да го следя, колкото и локуми да разтягат още! 

HONORABLE MENTIONS

И преди номер 1, искам да споделя още 3 сериала, които съм гледала с интерес.


Лъжкините и "Красавицата и звяра" ми бяха много интересни, но един ден просто спрях да ги следя. А колкото до сериала на третата снимка - всички го знаем, всички сме го гледали. Единственият ми любим сериал от този тип.


"Легендите на утрешния ден" и "Shadowhunters" са двата нови сериала, които започнах да следя тази година. Легендите са доста добри от началото още, а за ловците не мога да кажа същото, дано оправдаят очакванията ми по-късно. Наистина се надявам и двата сериала да успеят!

1. "ПРИЯТЕЛИ"


BEST. SHOW. EVER! Обожавам сериала. Обожавам героите. Обожавам всеки един момент, всяка една шега. Гледала съм епизодите десетки пъти. Знам ги наизуст и никога не ми омръзват. По цял ден мога да се смея на Чандлър и Джоуи, да се радвам на Фийби и Моника и да се дразня на глупавите ситуации между Рейчъл и Рос. Всеки един от тях е много специален за мен, защото това е още един сериал от детството ми... даже сме родени в една и съща година!

4 коментара:

  1. Как си знаех, че "Приятели" ще са на първо място! И аз го обожавам това сериалче <3

    ОтговорИзтриване
  2. Как си знаех, че "Приятели" ще са на първо място! И аз го обожавам това сериалче <3

    ОтговорИзтриване
  3. Приятели е и моят любим сериал! Харесвам и Имало едно време също <3

    ОтговорИзтриване

вторник, 16 февруари 2016 г.

Top 10 all time Favorite TV Series!

Малко по-различна публикация от книгите ще направя. Обожавам сериалите, гледала съм много и в момента следя много. Реших, че заслужават да ги сложа в публикация. Така че ви представям моя топ 10 на най-любимите ми сериали.

10. "ДВАМА МЪЖЕ И ПОЛОВИНА"


Винаги съм харесвала този сериал заради хумора, който има в него. Обожавам комедиите, а тази определено е една от тях. Чичо Чарли ми е любимец и ми е тъжно да го кажа, но след неговото напускане спрях да гледам сериала, защото не е същото без него.

9. "ОТМЪЩЕНИЕТО"


Обожавах този сериал. Пълен е с интриги, неочаквани обрати (наистина неочаквани!) и завладяващи моменти. Харесват ми двете главни героини - добрата и лошата... и въпреки това и двете се борят за мястото си. Тъжно ми е, че свърши само след 4 сезона, но беше удоволствие да се гледа и финалът беше достатъчно задоволителен.

8. "АЛФ"


Един от сериалите на моето детство. Обожавах да седна пред телевизора, да си пусна да гледам шантавото извънземно и да се смея на шегите и белите му. Беше незабравимо! 

7. "ДРЕВНИТЕ"


Вампири? Да, моля! Обожавам вампирите. Малко започват да развалят този сериал от този сезон, но все още се вълнувам от историята на Клаус, Илайджа и Ребека, както и братята им Фин и любимия ми Кол.

6. "КЛЮКАРКАТА"


Още един сериал, пълен с изненади и интриги. Не го следях по време на излъчването му, изгледах го малко по-късно, но шестте сезона ги "изядох" за седмица и половина. Беше ми много интересно да разбера как ще приключи. Малко тъп беше финала, но достатъчно задоволителен.

5. "СВЕТКАВИЦАТА"


Трябва да им призная на DC, че героите им са великолепни, а на CW, че са направили уникални сериали от тях. Бари Алън ми е един от любимците от героите на DC и с огромен интерес следя неговия сериал.

4. "ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ" 


Един от най-интересните и добре измислените сериали, правени някога. Въобще не искам да свършва, още 10 сезона да има ще ги гледам с интерес. Винаги съм обожавала героите от класическите приказки, а да ги видя оживели в този сериал, всеки със своята история, дошли в нашия свят, е изключително удоволствие за мен. 

3. "СТРЕЛАТА"


Обичам сериала, обичам героите. Още от първия епизод ме завладя, нямах търпение за всеки нов. Така и до днес.

2. "ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА"


Прекарах 6 години от живота си в следене на този сериал. Сега като се замисля колко много време е минало, чак не мога да повярвам. Все едно беше вчера като започнах да го гледам, бяха излезли само 15 епизода. Какви ли не емоции съм изживяла с него - щастие, тъга, веселие. Смяла съм и съм плакала. И ще продължавам да го следя, колкото и локуми да разтягат още! 

HONORABLE MENTIONS

И преди номер 1, искам да споделя още 3 сериала, които съм гледала с интерес.


Лъжкините и "Красавицата и звяра" ми бяха много интересни, но един ден просто спрях да ги следя. А колкото до сериала на третата снимка - всички го знаем, всички сме го гледали. Единственият ми любим сериал от този тип.


"Легендите на утрешния ден" и "Shadowhunters" са двата нови сериала, които започнах да следя тази година. Легендите са доста добри от началото още, а за ловците не мога да кажа същото, дано оправдаят очакванията ми по-късно. Наистина се надявам и двата сериала да успеят!

1. "ПРИЯТЕЛИ"


BEST. SHOW. EVER! Обожавам сериала. Обожавам героите. Обожавам всеки един момент, всяка една шега. Гледала съм епизодите десетки пъти. Знам ги наизуст и никога не ми омръзват. По цял ден мога да се смея на Чандлър и Джоуи, да се радвам на Фийби и Моника и да се дразня на глупавите ситуации между Рейчъл и Рос. Всеки един от тях е много специален за мен, защото това е още един сериал от детството ми... даже сме родени в една и съща година!

4 коментара:

  1. Как си знаех, че "Приятели" ще са на първо място! И аз го обожавам това сериалче <3

    ОтговорИзтриване
  2. Как си знаех, че "Приятели" ще са на първо място! И аз го обожавам това сериалче <3

    ОтговорИзтриване
  3. Приятели е и моят любим сериал! Харесвам и Имало едно време също <3

    ОтговорИзтриване