вторник, 23 февруари 2016 г.

Top 10 Favorite Book and TV couples!


Ех, любов! 
Днес съм решила да се отдам на тази тематика. Започнах деня с красива любовна книга на Никълъс Спаркс и ще го приключа, правейки публикация за любимите ми двойки от книгите и сериалите. Разделила съм ги 5 на 5 и не съм ги подреждала в определен ред. Надявам се, че някои от тях са любими и на вас! :)

***

1. Уил Херондейл и Теса Грей - Добре, в този случай харесвам двамата заедно с Джем. Харесва ми как работят тримата заедно в екип. Харесва ми това, че винаги държат един на друг, че се грижат един за друг. Перфектното трио! А и обичам Джем. Той е перфектен във (почти) всяко отношение. Въпреки това... винаги съм клоняла малко повече към Уил, защото, нали знаете, той е мистериозен, интересен, забавен, красив, дяволит, а когато четях сцени с него и Теса бушуваха хиляди емоции вътре в мен. 
*
2. Крес и Капитан Торн - Все още нямам представа какво се случва с тях - заедно ли са или не са, защото чакам да издадат последната книга (в такива моменти ме е яд, че английският ми е само на средно ниво). И все пак много харесах двамата в третата книга от "Лунните хроники". Хареса ми цялото приключение, което имаха заедно, както и малките мили моменти между двамата. Наистина се вълнувам да прочета края на историята. (Вероятно ще направя ревю на книжките... утре или вдругиден)


3. Клеъри Феърчайлд и Джейс Уейланд - По принцип все още съм на втората книга от "Реликвите..." и не би трябвало да ги харесвам като двойка, защото... нали знаете. Но в никакъв случай не съм склонна да повярвам, че това е истина и съвсем спокойно мога да ги включа в този списък.
*
4. Ана Олифант и Етиен Сен Клер - Тези двамата са най-очарователната двойка. Страшно се радвах, докато четях за развитието на връзката им и в другите две книги. Без съмнение са ми любимци.


5. Трис Прайър и Тобиас "Фор" Итън - Двамата не са най-най-перфектната двойка от книгите, но още откакто прочетох първата книга от "Дивергенти", аз се влюбих в тяхната история и техния свят, макар и да не е съвсем светът, в който биха искали да живеят, а дори и аз не бих искала. Но всичко, през което преминават, спомага за връзката им да се изгради и да стане по-силна, въпреки... нали знаете...


6. Елена Гилбърт и Деймън Салваторе - Както се заричаше, че "Винаги ще бъде Стефан", нещата се промениха в полза на Деймън. Още от първите епизоди... спомням си, когато Деймън влезе в стаята на Елена и я погали по лицето, докато спеше... може би, беше първи или втори епизод, от тогава исках двамата да бъдат заедно и когато това най-накрая се случи, бях страшно щастлива. Надявам се, че в края на сериала, двамата ще получат своя желан щастлив край!
*
7. Оливър Куин и Фелисити Смоук - Още двама души, за които мечтаех да са заедно, откакто видях малки искрящи моменти между тях. Макар че Фелисити ме е ядосвала на моменти, винаги съм харесвала нея и Оливър като двойка, понеже ми харесва как работят в екип, как винаги успяват, как се грижат един за друг, как малко по малко се раждаше онази любов между тях. Нямам представа какво ще се случи нататък, но заедно или не, пак си остават едни от любимците ми в сериала. 


8. Ема Суон и Килиън Джоунс/Капитан Хук - Толкова много случки, приключения, забавни моменти, неочаквани обрати и какво ли още не, имаше между тези двамата. Всичко това ги направи по-сплотени от всякога. Връзката им е една от най-силните и нямам търпение да видя как ще се развива напред.
*
9. Моника Гелър и Чандлър Бинг - И понеже съм огромен фен на "Приятели", нямаше как да пропусна да спомена любимата си двойка от сериала. За мен те двамата са най-перфектната ТВ двойка, правена някога. Връзката им е не само силна, но и всичко в нея е идеално, отношенията им са такива, каквито би трябвало всеки един човек да има с половинката си - любов, щастие, забава, никога не си обръщат гръб, винаги си вярват и си споделят всичко. #RelationshipGoals


10. Рип Хънтър/Сара Ланс; Бони Бенет/Ензо; Бари Алън/ Кейтлин Сноу (отляво надясно) - Не ме съдете! Не можах да си избера някой от тях. Първо е необходимо да кажа, че хората на тези снимки не са двойки в сериалите. Под номер 10 съм сложила герои, които бих искала някога в бъдеще да бъдат заедно, а дали ще стане... само мога да гадая. (Като изключим Бони и Ензо, там нещата са малко по-различни.) #OTP

2 коментара:

вторник, 23 февруари 2016 г.

Top 10 Favorite Book and TV couples!


Ех, любов! 
Днес съм решила да се отдам на тази тематика. Започнах деня с красива любовна книга на Никълъс Спаркс и ще го приключа, правейки публикация за любимите ми двойки от книгите и сериалите. Разделила съм ги 5 на 5 и не съм ги подреждала в определен ред. Надявам се, че някои от тях са любими и на вас! :)

***

1. Уил Херондейл и Теса Грей - Добре, в този случай харесвам двамата заедно с Джем. Харесва ми как работят тримата заедно в екип. Харесва ми това, че винаги държат един на друг, че се грижат един за друг. Перфектното трио! А и обичам Джем. Той е перфектен във (почти) всяко отношение. Въпреки това... винаги съм клоняла малко повече към Уил, защото, нали знаете, той е мистериозен, интересен, забавен, красив, дяволит, а когато четях сцени с него и Теса бушуваха хиляди емоции вътре в мен. 
*
2. Крес и Капитан Торн - Все още нямам представа какво се случва с тях - заедно ли са или не са, защото чакам да издадат последната книга (в такива моменти ме е яд, че английският ми е само на средно ниво). И все пак много харесах двамата в третата книга от "Лунните хроники". Хареса ми цялото приключение, което имаха заедно, както и малките мили моменти между двамата. Наистина се вълнувам да прочета края на историята. (Вероятно ще направя ревю на книжките... утре или вдругиден)


3. Клеъри Феърчайлд и Джейс Уейланд - По принцип все още съм на втората книга от "Реликвите..." и не би трябвало да ги харесвам като двойка, защото... нали знаете. Но в никакъв случай не съм склонна да повярвам, че това е истина и съвсем спокойно мога да ги включа в този списък.
*
4. Ана Олифант и Етиен Сен Клер - Тези двамата са най-очарователната двойка. Страшно се радвах, докато четях за развитието на връзката им и в другите две книги. Без съмнение са ми любимци.


5. Трис Прайър и Тобиас "Фор" Итън - Двамата не са най-най-перфектната двойка от книгите, но още откакто прочетох първата книга от "Дивергенти", аз се влюбих в тяхната история и техния свят, макар и да не е съвсем светът, в който биха искали да живеят, а дори и аз не бих искала. Но всичко, през което преминават, спомага за връзката им да се изгради и да стане по-силна, въпреки... нали знаете...


6. Елена Гилбърт и Деймън Салваторе - Както се заричаше, че "Винаги ще бъде Стефан", нещата се промениха в полза на Деймън. Още от първите епизоди... спомням си, когато Деймън влезе в стаята на Елена и я погали по лицето, докато спеше... може би, беше първи или втори епизод, от тогава исках двамата да бъдат заедно и когато това най-накрая се случи, бях страшно щастлива. Надявам се, че в края на сериала, двамата ще получат своя желан щастлив край!
*
7. Оливър Куин и Фелисити Смоук - Още двама души, за които мечтаех да са заедно, откакто видях малки искрящи моменти между тях. Макар че Фелисити ме е ядосвала на моменти, винаги съм харесвала нея и Оливър като двойка, понеже ми харесва как работят в екип, как винаги успяват, как се грижат един за друг, как малко по малко се раждаше онази любов между тях. Нямам представа какво ще се случи нататък, но заедно или не, пак си остават едни от любимците ми в сериала. 


8. Ема Суон и Килиън Джоунс/Капитан Хук - Толкова много случки, приключения, забавни моменти, неочаквани обрати и какво ли още не, имаше между тези двамата. Всичко това ги направи по-сплотени от всякога. Връзката им е една от най-силните и нямам търпение да видя как ще се развива напред.
*
9. Моника Гелър и Чандлър Бинг - И понеже съм огромен фен на "Приятели", нямаше как да пропусна да спомена любимата си двойка от сериала. За мен те двамата са най-перфектната ТВ двойка, правена някога. Връзката им е не само силна, но и всичко в нея е идеално, отношенията им са такива, каквито би трябвало всеки един човек да има с половинката си - любов, щастие, забава, никога не си обръщат гръб, винаги си вярват и си споделят всичко. #RelationshipGoals


10. Рип Хънтър/Сара Ланс; Бони Бенет/Ензо; Бари Алън/ Кейтлин Сноу (отляво надясно) - Не ме съдете! Не можах да си избера някой от тях. Първо е необходимо да кажа, че хората на тези снимки не са двойки в сериалите. Под номер 10 съм сложила герои, които бих искала някога в бъдеще да бъдат заедно, а дали ще стане... само мога да гадая. (Като изключим Бони и Ензо, там нещата са малко по-различни.) #OTP

2 коментара: